Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Хубавите тампони на стабилизиращата щанга са чудо на природата!!
Сложих лилави Powerflex и ме редват всеки път като вляза в завой. Ефект от тях на правата няма. Работят като пружина, за да държат двете колела на едно ниво. Препоръчвам горещо!
Сложих лилави Powerflex и ме редват всеки път като вляза в завой. Ефект от тях на правата няма. Работят като пружина, за да държат двете колела на едно ниво. Препоръчвам горещо!
- itan75
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
zvetiko написа:itan75 написа:Това не е вярно.Свалих на моето БМВ предната стабилизираща щанга,защото биелетките бяха леш.До заплата имаше около 15 дена,но колата вози още по-добре без щангата и излишни шумове.Стабилността не правя никаква разлика с нея и без нея.Разликата се усеща,когато има един изпуснал амортесиор.salamaleikum написа:Дочувам, от тук - от там, че имало вариант да има вибрации при спиране от тампоните на предната стаб. щанга..... ?!?!
Разликата ще я усетиш при определена ситуация и може това да ти е последната мисъл. Нещо като коланите- и с тях и без тях- все същото, докато се стигне до ситуацията...
Няма такава ситуация-изпробвано многократно на различни коли.Единствено при много висока скорост и силен страничен вятър и много важното при един изпуснал амортисиор имаш чувството,че купето се накланя повече.Това че купето се накланя повече,няма връзка с гумите с които всъщност е контакта на автомобила с пътя.Дори напротив стабилизиращата щанга,която погрешно е наречена така държи носач-носач,което от само себе си прави донякъде предното окачване от независимо в зависимо.В милата ни родина,в която пътищата са осеяни с дупки е по-добре да се кара без тази щанга.
Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
@itan75 ще те помоля да не пишеш повече глупости и да не лъжеш хората, че някой ще вземе да те послуша и ще остане без кола, а може и по зле.
https://www.youtube.com/watch?v=_liGnV3PTiQ
https://www.youtube.com/watch?v=S7Ioe5sfwLU
https://www.youtube.com/watch?v=rPy8R8r3KBY
Не ми се търсят повече клипчета. Само ще те помоля да не лъжеш хората, все пак ако не вярваш на клиповете на които хората дори карат със стаб щанга. преставете си сега какво е без. може да ти направя лична демонстрация,че не си добре. Слагаш си стаб. щанга излизаме по завойте някъде, после я махаш и пак по завойте ама ако строшиме колата няма да се сърдиш
https://www.youtube.com/watch?v=_liGnV3PTiQ
https://www.youtube.com/watch?v=S7Ioe5sfwLU
https://www.youtube.com/watch?v=rPy8R8r3KBY
Не ми се търсят повече клипчета. Само ще те помоля да не лъжеш хората, все пак ако не вярваш на клиповете на които хората дори карат със стаб щанга. преставете си сега какво е без. може да ти направя лична демонстрация,че не си добре. Слагаш си стаб. щанга излизаме по завойте някъде, после я махаш и пак по завойте ама ако строшиме колата няма да се сърдиш
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Вчера пътувах в провинцията, и по магистралата ми се наложи няколко пъти да спра по-рязко. Като загреят спирачките и започват вибрациите... направо не знам какво да правя. Първо интензивно спиране няма вибрации, всяко следващо е придружено, от засилващи се вибрации във волана.
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
И аз имам подобен проблем, но при мен мисля, че е от неработещ заден спирачен апарат.
При първо леко спиране не се включва задницата, но при по-силно и продължително заработва ексцентричната задна спирачна система и почват вибрации..
На техническия преглед ми го диагностицираха
При първо леко спиране не се включва задницата, но при по-силно и продължително заработва ексцентричната задна спирачна система и почват вибрации..
На техническия преглед ми го диагностицираха
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
virtualchild написа:И аз имам подобен проблем, но при мен мисля, че е от неработещ заден спирачен апарат.
При първо леко спиране не се включва задницата, но при по-силно и продължително заработва ексцентричната задна спирачна система и почват вибрации..
На техническия преглед ми го диагностицираха
Повече не ходи на преглед там!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
itan75 написа:zvetiko написа:itan75 написа:Това не е вярно.Свалих на моето БМВ предната стабилизираща щанга,защото биелетките бяха леш.До заплата имаше около 15 дена,но колата вози още по-добре без щангата и излишни шумове.Стабилността не правя никаква разлика с нея и без нея.Разликата се усеща,когато има един изпуснал амортесиор.salamaleikum написа:Дочувам, от тук - от там, че имало вариант да има вибрации при спиране от тампоните на предната стаб. щанга..... ?!?!
Разликата ще я усетиш при определена ситуация и може това да ти е последната мисъл. Нещо като коланите- и с тях и без тях- все същото, докато се стигне до ситуацията...
Няма такава ситуация-изпробвано многократно на различни коли.Единствено при много висока скорост и силен страничен вятър и много важното при един изпуснал амортисиор имаш чувството,че купето се накланя повече.Това че купето се накланя повече,няма връзка с гумите с които всъщност е контакта на автомобила с пътя.Дори напротив стабилизиращата щанга,която погрешно е наречена така държи носач-носач,което от само себе си прави донякъде предното окачване от независимо в зависимо.В милата ни родина,в която пътищата са осеяни с дупки е по-добре да се кара без тази щанга.
Когато автомобила влезе в завой, от едната страна гумите се притискат силно към пътната настилка, докато от другата се повдигат и сцеплението им с пътя намалява. Смисъла на стабилизиращата щанга е да натисне към пътя тези гуми, с което се подобрява поведението на колата в завой. И фактически стабилизиращата щанга прави това, за което пишеш- купето се накланя, но всички гуми се притискат почти еднакво към пътя. За да си изясниш още по-добре ситуацията- представи си какво прави мотор с кош в остър завой, ако има навигатор се изнася навън за да не се обърне- е това го прави стабилизиращата щанга, но автоматично.
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Kris написа:
Повече не ходи на преглед там!
Определено имам проблем със спирачките, но е факт, че задно дясно колело не ми спира - според техническия преглед.
Малко ми се видя недобронамерено към шпера на задницата първо да завъртят само едното колело и после да набиват спирачката и не съм сигурен, че така се проверява изправността на задните спирачки.
Колата си спира добре по магистралата ако натискам по-леко и на импулси, но ако задържа повече има проблем. Например от 160-100 е ок, но ако пак натисна почва да тресе.
Възможно е да е понеже прегряват дисковете и затова така да става.. Предстои ми разглобяване и ревизия и ще споделя.
Набелязъл съм си CL накладки, но се чудя дали да са еднакви отпред и отзад или да са различни. (Дайте предложение за конфигурация)
Ето как спират нощем:
https://www.youtube.com/watch?v=E7RQNjRHFik
https://www.essexparts.com/brake-pads/cl-brakes1550
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
zvetiko написа:....
Когато автомобила влезе в завой, от едната страна гумите се притискат силно към пътната настилка, докато от другата се повдигат и сцеплението им с пътя намалява. Смисъла на стабилизиращата щанга е да натисне към пътя тези гуми, с което се подобрява поведението на колата в завой. И фактически стабилизиращата щанга прави това, за което пишеш- купето се накланя, но всички гуми се притискат почти еднакво към пътя. За да си изясниш още по-добре ситуацията- представи си какво прави мотор с кош в остър завой, ако има навигатор се изнася навън за да не се обърне- е това го прави стабилизиращата щанга, но автоматично.
Точно наобратно, стабилизиращата щанга увеличава усилието върху външната гума в завой, опитва се да поддържа купето по-изправено.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Lenco написа:zvetiko написа:....
Когато автомобила влезе в завой, от едната страна гумите се притискат силно към пътната настилка, докато от другата се повдигат и сцеплението им с пътя намалява. Смисъла на стабилизиращата щанга е да натисне към пътя тези гуми, с което се подобрява поведението на колата в завой. И фактически стабилизиращата щанга прави това, за което пишеш- купето се накланя, но всички гуми се притискат почти еднакво към пътя. За да си изясниш още по-добре ситуацията- представи си какво прави мотор с кош в остър завой, ако има навигатор се изнася навън за да не се обърне- е това го прави стабилизиращата щанга, но автоматично.
Точно наобратно, стабилизиращата щанга увеличава усилието върху външната гума в завой, опитва се да поддържа купето по-изправено.
Кое е обратното,като и двамата казвате едно и също И сте прави в случая.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Може и аз да не се изразявам правилно, но щангата не натиска отлепеното от пътя вътрешно колело към асфалта, а обратно, и от там повишава натиска към външното, което потъва по-малко.
Поне на е21, е30, е36 и е46 е така, за другите, не знам, може 5-а и 7-а серия да са подобрени, разправят, че возили уникално в сравнение с дървените тройки
Поне на е21, е30, е36 и е46 е така, за другите, не знам, може 5-а и 7-а серия да са подобрени, разправят, че возили уникално в сравнение с дървените тройки
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
На мен ми беше голяма мистерия как точно действа стабилизиращата щанга. Но след малко четене по въпроса, това което успях да изумувам (и което се припокрива с това, което казва Lenco) е - че разпределя усилието между пружините, така свободната помага на натоварената в завоя.
Останах с впечатление, че май много хора карат различни коли без стабилизиращи щанги. За прав път с повече неравности независимото окачване вероятно ще е по-комфортно и по-щадящо за колата.
Останах с впечатление, че май много хора карат различни коли без стабилизиращи щанги. За прав път с повече неравности независимото окачване вероятно ще е по-комфортно и по-щадящо за колата.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
"Lenco" казва че стабилизиращата щанга държи купето изправено в завоите - което е вярно - като натиска външното колело нагоре - това е вярно.
"zvetiko" казва че стабилизиращата щанга увеличава сцеплението - което донякаде е вярно - като натиска външното колело надоло - това не е вярно.
П.П: това което "zvetiko" описва е така нареченото "push/pull-rod suspension" там също има стабилизираща щанга:
С 2 думи:
Стабилизащата щанга държи купето изправено и следователно помага на сцеплението донякаде, но най-вече предпазва от преобръщане при по сериозни завои.
Пуш/пул рода + щанга - хем държи купето право хем помага сцеплението на 100%. Ф1...
"zvetiko" казва че стабилизиращата щанга увеличава сцеплението - което донякаде е вярно - като натиска външното колело надоло - това не е вярно.
П.П: това което "zvetiko" описва е така нареченото "push/pull-rod suspension" там също има стабилизираща щанга:
С 2 думи:
Стабилизащата щанга държи купето изправено и следователно помага на сцеплението донякаде, но най-вече предпазва от преобръщане при по сериозни завои.
Пуш/пул рода + щанга - хем държи купето право хем помага сцеплението на 100%. Ф1...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна cmdkick на 08 Юли 2016, 23:40, променена общо 5 пъти
Tires are evil - destroy them all ...
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
dreadx написа:Останах с впечатление, че май много хора карат различни коли без стабилизиращи щанги. За прав път с повече неравности независимото окачване вероятно ще е по-комфортно и по-щадящо за колата.
Точно затова оф-роуд окачванията са така, а леките коли имат
Tires are evil - destroy them all ...
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
salamaleikum написа:Вчера пътувах в провинцията, и по магистралата ми се наложи няколко пъти да спра по-рязко. Като загреят спирачките и започват вибрациите... направо не знам какво да правя. Първо интензивно спиране няма вибрации, всяко следващо е придружено, от засилващи се вибрации във волана.
Колега, и аз имах вибриращ волан при натискане на спирачката. Изчетох много теми преди да си купя нови дискове и мисля, че направих правилният избор. Купих си оригинални дискове. Общо взето опитът на всеки във форума се свежда до многократни опити с различни марки, които започват да вибрират след около 2-3000 км каране. Накрая се стига до оригинални дискове и няма проблеми. Аз предпочетох да си спестя парите за глупости и директно минах на оригинални. Минал съм около 8000км и няма помен от вибрации при спиране. Разбира се си купих и нови накладки - АТЕ - не оригинални. Относно спирачните апарати, разбира се, че трябва да се погледнат цилиндърчетата при смяна. А за задните, не смятам, че ще ти бие зверски волана от тях. Ако имаш задържаща спирачка, след спиране едната джанта няма да може да се пипа в центъра от жега.
Успех!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани